REKLAM ALANI

Zapkolik Wordpress Video Botu !

Yazar: Bloglayanadam Tarih: 06:39 Kategori: , , , , Yorum: Yorum Yap
Arkadaşlar bot piyasada mevcuttur fakat bende kendi ftpme atıp sağlam link olarak paylaşmak istedim.

bot paneli


Bot ayar paneli


Şahsen kendi kullandıgım bottur,sağlamdır 

Botun Kurulumu:
1.zip klasörü içersindeki zapkolik klasörünü "/wp-content/plugins/" klasörüne atınız.
2.Panele girip eklentiler bölümünden eklentiyi aktif ediniz.

kuramayan veya çalıştıramayan olursa buraya yorum atması yeterlidir :)

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Yazar Hakkında:
Herkese merhabalar ben Eren Can Eskişehir'de doğdum ve lise hayatında devam ediyorum 3 yıl forum işleriyle uğraştım daha sonra blogger ve wordpress ile ilgilenmeye başladım.3 blogda yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEO, blogger eklentileri, kişisel blog, ecanblog,