REKLAM ALANI

Sitelerinize Ücretsiz Tekil Hit Programı !

Yazar: Bloglayanadam Tarih: 09:16 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap
Tekil hit programı ile websiteleriniz tekil hitlerini çok kolay bir şekilde arttırabilirsiniz,internette bir çok ücretsiz tekil hit programı dolaşıyor ancak çogu yabancı ip'lerden hit veriyor,yabancı ip'lerden hit vermesi normal aslında.Çünkü zaten yabancılar yapıyor.Fakat bir Türk arkadaşımızın yaptıgı bu programın çalışma mantıgı biraz ilginç.

Kaç kişi programı kullanıyorsa o kadar hit geliyor, ben 1-2 dk açık bıraktım sadece 2 hit geldi, size tavsiye haftasonu akşamları açık tutarsanız daha çok hit gelecegini düşünüyorum.Lafı uzatmadan programın linkin vereyim

kullanması basittir, ama sorun olanlar yorum yapabilir.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Yazar Hakkında:
Herkese merhabalar ben Eren Can Eskişehir'de doğdum ve lise hayatında devam ediyorum 3 yıl forum işleriyle uğraştım daha sonra blogger ve wordpress ile ilgilenmeye başladım.3 blogda yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEO, blogger eklentileri, kişisel blog, ecanblog,