REKLAM ALANI

31.08.2012 ye Kadar Kullanılabilir Point Blank Wall Hack Güncel !!

Yazar: Bloglayanadam Tarih: 08:52 Kategori: , , , , Yorum: Yorum Yap
ÖZELLİKLER

1-WALLHACK
2-UÇMA
3-YERİN ALTINA GİRME
4-BIÇAK DAMAGE

Önce mucahitinjektörü açın pbyi başlatın injektör köşeye geçince en altta dllyi seçin sonra injekte tıklayınca başlata tıklayın menu biraz geç gelir 5dk sonra felan



virus vardız fakat zararsızdır

Plase Restart Again böyle bi hata almanız normal 2.kez 
açtığınızda açlılacaktır
ARkdşlar oyundan atmasının sebebi duvardan vurmanızdır benim video ile çekitğim yere girerseniz orda çalışır

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Yazar Hakkında:
Herkese merhabalar ben Eren Can Eskişehir'de doğdum ve lise hayatında devam ediyorum 3 yıl forum işleriyle uğraştım daha sonra blogger ve wordpress ile ilgilenmeye başladım.3 blogda yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEO, blogger eklentileri, kişisel blog, ecanblog,