REKLAM ALANI

Eski Blogger Arayüzüne Dönme

Yazar: Bloglayanadam Tarih: 06:59 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Merhabalar arkadaşlar,blogger'in yeni yüzüne alışamayanlar için blogger eski arayüzüne dönüş seçenegini ekledi.Ben şahsen zor buldum sizinde zorlanmamanız için direk sayfayı ss olarak atıyorum :)

Yapmanız gereken; ilk önce blogunuzun paneline girin ve sonra resimdeki gibi sağ üssteki çark butonuna tıklayın ve karşınıza menü gelecek, 4.seçenek yani "Eski Blogger arayüzü" butonuna tıklayın. İşlem tamamdır.

kaynak: http://bloglayanadam.blogspot.com
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Yazar Hakkında:
Herkese merhabalar ben Eren Can Eskişehir'de doğdum ve lise hayatında devam ediyorum 3 yıl forum işleriyle uğraştım daha sonra blogger ve wordpress ile ilgilenmeye başladım.3 blogda yazarım.

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyorum . Acer servisi olarak bu güzel paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil

SEO, blogger eklentileri, kişisel blog, ecanblog,